Doświadczenie
IT interesuję się od 6 roku życia, dzięki pierwszej Amidze którą musiałem naprawić 😉 Stronami od ponad 10 lat.
Doświadczenie w pracy z wieloma systemami.
Podstawowym systemem jaki wykorzystuje prywatnie jest WordPress wspierany przez fenomenalny ekosystem Divi. Mam doświadczenie zarówno w budowie nowych rozbudowanych stron, jak i odzyskiwaniu stron, które padły ofiarą włamania.
Dzięki mojemu doświadczeniu zawodowemu poznałem wiele różnych systemów, w Salesforce, Umbraco, Shopify, Modx i Salsify.
Dodatkowo zajmowałem się dostosowywaniem stron zgodnie z wytycznymi WCAG/ADA.
Doświadczenie zawodowe
Reckitt
Support Specialist
Wzięcie odpowiedzialności za dział wsparcia dla klientów korzystających z narzędzia Salsify:
Usprawnienie procesu rozwiązywania zadań (skrócenie czasu pierwszej reakcji z kilkudziesięciu godzin do 4-8h), urealnienie SLA potrzebnych do rozwiązania zgłoszeń. Analiza i tworzenie procesów dla powtarzających się zgłoszeń oraz stały kontakt z zespołami w Reckitt w celu dzielenia się doświadczeniami i wzajemne doskonalenie procesów.
Dbanie o techniczny aspekt działalności Salsify:
Kontrolowanie i wspieranie działania funkcjonalności systemu oraz systemów połączonych poprzez API. Pełne wsparcie dla PMów i Devów w zakresie wykorzystania Middleware w połączeniu z Salsify. Praca nad procesem „change request” i ciągłe podtrzymywanie inicjatyw zmian. Doradztwo w zakresie rozwoju firmowych systemów CMS/CRM.
Wspieranie zespołu Salsify oraz klientów:
Stworzenie szablonu maili działającego w ekosystemie Outlook do komunikacji wewnętrznej do wykorzystania przez zespół Salsify. Wspieranie członków zespołu w ich zadaniach oraz przy wykorzystaniu własnego doświadczenia i relacji w firmie. Przestrzeganie schematu danych, dokumentacji i zasad ładu organizacyjnego. Dzielenie się wiedzą i wnoszenie pomysłów w celu ciągłego doskonalenia. Przejęcie odpowiedzialności za obsługę wniosków z regionu ASEAN, a także stanie się pierwszym punktem kontaktowym dla tego rynku.
Odpowiedzialność za przeprowadzenie kompleksowej analizy wykorzystania systemów wewnętrznych wraz z przeprowadzeniem audytu bezpieczeństwa.
Analiza potencjalnego przyszłego użycia i korzyści z decyzji o likwidacji niepotrzebnego systemu.
06.2021 – 10.2022
AGENCJA INTERAKTYWNA SOBRE
Content Team Lead
Dla klienta Reckitt:
Zastępowanie przełożonych.
Kontrola jakości wykonywanych prac.
Analiza nowych i bieżących projektów.
Wspieranie jako konsultant prac innych zespołów.
Migracja wewnętrznych systemów opartych o Sharepoint.
Koordynowanie współpracy między zespołami i agencjami.
Tworzenie i doradztwo w zakresie planowania zmian treści.
Prowadzenie zespołów, onboarding oraz szkolenia techniczne.
Testowanie gotowości projektów do przekazania do testów u klienta.
Metodyki Agile (Scrum, Kanban, etc.) oraz narzędzia do zarządzania projektami (JIRA, Confluence)
Wdrażanie i zarządzanie platformami wykorzystywanymi w RB do tworzenia treści internetowych: Hybris, Umbraco, Shopify, SFCC.
Sobre:
Szkolenie nowych pracowników.
Kontrola jakości wykonywanej pracy.
Śledzenie czasu pracy i planowanie zasobów.
09.2019 – 05.2021
MATCHPOINT ŻYRARDÓW
Technik Serwisu Informatycznego
Serwisowanie sprzętu komputerowego. Doradzanie w zakresie modernizacji/wymiany
sprzętu komputerowego na nowy.
04.2016 – do chwili obecnej
GREY TREE
Administrator usług internetowych
Bieżąca naprawa sprzętu informatycznego. Modyfikowanie stron internetowych (php/html + cms).
Tworzenie i kontrola jakości stron tworzonych w oparciu o Drupala,
Modx,. WordPress. Tworzenie treści na portalach internetowych. Zarządzanie
infrastrukturą serwerową.
04.2017 – 12.2019
AGENCJA INTERAKTYWNA SOBRE
Serwis IT/Content Manager
Bieżąca naprawa sprzętu IT. Drobne poprawki na stronach internetowych klientów. Migracja stron internetowych ze starego CMS do Hybris, StartketKit, Shopify dla Reckitt.
Benckiser. Wsparcie dodatkowych projektów dla Reckitt.
01.2016 – 08.2019
Ukończone kursy i szkolenia:
Salsify
Skills Assessment – Workflow Essentials Certification
Management Training & Development Center MT&DC
Business Analysis in a Project Life Cycle
Salsify
Skills Assessment – Salsify Foundations Certification
Salsify
Skills Assessment – PIM Certification
Salsify
Skills Assessment – Syndication Certification
Salesforce
Security Specialist
09.2020
Salesforce
Lightning Experience Reports & Dashboards Specialist
09.2020
Salesforce
Business Administration Specialist
09.2020